בזמן איסוף הרכב בדוק את מצב הרכב. וודא שכל פגיעה מכה או שריטה מסומנים בטופס השכרת הרכב. אל תהייה הפראייר שיממן לחברת השכרת רכב את שיפוצי הפחחות… זה וודאי לא נכון לגבי חברות השכרת הרכב הגדולות והאמינות, ובטח לגבי בחברות הקטנות

בזמן איסוף רכב שכור הקף את המכונית וצלם אותה. כן כן. מה יש להפסיד. קרוב לוודאי שיש לך מצלמה דיגיטאלית איתך. אל תשכח לצלם את המכונית השכורה שלך מפנים ומאחור. שיראו את המספר. מי יודע, למקרה של מחלוקות עתידיות באשר לאיך קיבלת את המכונית השכורה ואיך אתה מחזיר אותה .

נסה גם בטלפון. במיוחד באתרים הישראלים. אחרי שאיתרת מחיר שווה להרים טלפון ולעשות מו"מ. קרוב לוודאי שניתן יהיה לקבל עוד הנחות.

השכרת רכב בחו"ל

נסה לבדוק מחירי השכרת רכב גם אצל סוכן נסיעות. רוב סוכני הנסיעות יחתכו בעמלתם כדי לסגור עיסקה

תמיד תמיד תמיד בדוק מה הם תנאי השכרת הרכב. ובעיקר מה הם כוללים ומה אינם כוללים. שים לב לתנאי הביטוח של  השכרת רכב. אם במחיר השכרת רכב לא כלולים ביטוחים שונים ומשונים שתאלץ להוסיף אותם בנפרד בתחנת השכרת הרכב הרי שאתה עלול להכפיל ואף לשלש את מחיר השכרת הרכב.

שים לב איך אתה אמור להחזיר את המכונית. מה כתוב בחוזה השכרת הרכב. בדרך כלל צריך להחזיר עם מיכל מלא.

יום השכרת רכב מחושב לפי 24 שעות, החל משעת איסוף הרכב.

בתחנת השכרת רכב בחו"ל עליך להציג שובר השכרת רכב משולם, רישיון נהיגה מתאים וכרטיס אשראי בינלאומי לביטחון.    

הזמנת רכב נשמרת בטווח של מקסימום עד שעתיים מהשעה שמאושרת בהזמנה. החזרה של רכב שכור מעבר לשעה המוזמנת אם תהיה אחרי השעה שבה נאסף הרכב תגרום לחיוב של יום השכרה נוסף.

נסיעה טובה!

השכרת הרכב ניתן לבצע הזמנה של השכרת הרכב וכן השכרת קרוואנים וטריילרים בארה"ב, באירופה ועוד.

השכרת הרכב לשבוע באיטליה

השכרת קרוואנים לטיול מקיף באמריקה ועוד.